Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Ατάκες από παλιές ελληνικές ταινίες που έγραψαν ιστορία

 Κώστας Βουτσάς: Ρε παιδιά, πώς γράφεται το «θαυμάστρια»;
Κάποιος: Με ύψιλον!
Μάρθα Καραγιάννη: Εγώ το θέλω...
με όμικρον-γιώτα!
Κώστας Βουτσάς: Ε, αφού το θέλει έτσι... Πιο πολλά γράμματα, πιο χορταστικό...

Καλεσμένη: "Μα, ας αφήσουμε τη μοντέρνα ποίηση. Πείτε μου, σας αρέσει ο Σολωμός?"
Βουγιουκλάκη: "Τρελαίνομαι. Με κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο και λεμονάκι από πάνω... η πρώτη κονσέρβα!"

[Γίνεται μια κηδεία. Περνάει μια άσχετη κυρία]
Κυρία: Καλέ, ποιος πέθανε;
Πιτσιρίκος: Δεν ξέρεις κυρία μου;
Κυρία: Όχι, ποιος;
Πιτσιρίκος: Αυτός που είναι μες στην κάσα!

Μεθυσμένος: Αυτό (χικ) που μου είπες (χικ) εμένα, αύριο (χικ) να το θυμηθείς...
Μίμης Φωτόπουλος: Φύγε ρε!
Μεθυσμένος: Αυτό (χικ) που μου είπες εμένα (χικ)...
Μίμης Φωτόπουλος: Καλά, εγώ θα το θυμάμαι, δε μου λες, εσύ θα το θυμάσαι;
Μεθυσμένος: Μπαρδόν;

Νίκος Τσούκας: Αχ κατακαημένα Γιάννενα...
Θάνος Κεφαλόπουλος: Τι πάθανε τα Γιάννενα;
Νίκος Τσούκας: Χάσανε από την Καλαμάτα εντός έδρας!
Θάνος Κεφαλόπουλος: Α, είπα κι εγώ... Δε μου λες, από τα Γιάννενα είσαι;
Νίκος Τσούκας: Όχι, απ' το Σουφλί!
Θάνος Κεφαλόπουλος: Και τότε γιατί τα υποστηρίζεις;
Νίκος Τσούκας: Μ' αρέσει η φωτογραφία τους...