Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Τι είπε πάλι το άτομο...ρε φίλε

«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό...
που είμαι τώρα..»
«Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του.»
«Φονιάδες των Ψαριών, Πελεκάνοι.»
«Μόνο τα καλά κορίτσια κρατάνε ημερολόγιο. Τα κακά δεν έχουν χρόνο.»
«Το Lifestyle είναι μαγικό, από μηδενικό σε κάνει νούμερο.»
«Θεσσαλονίκη, η μόνη πόλη που γράφεται με δύο Σίγμα και προφέρεται με δύο Λάμδα.»
«Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Πετάτε τα σκουπίδια σας στον Πειραιά.»
«Ο Χριστός πέθανε, ο Αινστάιν πέθανε, και Εγώ δεν αισθάνομαι καλά τελευταία.»
«Συμμετέχω, Συμμετέχεις, Συμμετέχει, Συμμετέχουμε, Συμμετέχετε, Αποφασίζουν.»
«Τα γκαζάκια δεν είναι μόνο για καφέδες.»
«Έγχρωμη TV , Ασπρόμαυρη Ζωή.»
«Μην τα περιμένετε όλα από την Αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας.»
«Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση.»
«Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα?»