Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Ατάκες από παλιές ελληνικές ταινίες που έγραψαν ιστορία


Αλίκη Βουγιουκλάκη: Και τι βιβλία ειν' αυτά;
Νίκος Γαλανός: Φιλοσοφικά.
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Ααα, δεν είναι...

ελληνικά;


Λάμπρος Κωσταντάρας: Τι κάνεις εσύ εδώ;
Οικιακή βοηθός: Σκουπίζω.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Και που ειν' η σκούπα;
Οικιακή βοηθός: Σκουπίζω θεωρητικώς!

Μέλπω Ζαρόκωστα: Τι δουλειά κάνετε δεσποινίς;
Δεσποινίς: Εργάζομαι ως χορεύτρια.
Μέλπω Ζαρόκωστα: Χορεύτρια; Σε κέντρο;
Μαίρη Αρώνη: Όχι σε μπακάλικο!


Γιώργος Κωσταντίνου: Δε μου λες σωφέρ; Άκουσα καλά; Είπε σκασμός Αντωνάκη;
Γιώργος Τζιφός: Όχι, είπε σκασμός Αντωνάκη «μου»!... Έτσι είναι κύριε... Τώρα μπήκε η κουλούρα... Τώρα σταματάνε οι γλύκες κι αρχίζει η παντόφλα...
Γιώργος Κωσταντίνου: Δε μου λες; Παθώς είσαι;
Γιώργος Τζιφός (κουνάει το κεφάλι με ύφος απελπισίας): Παθώς και μαθώς...


Ορέστης Μακρής: Καλλιόπη Πάπας. Δηλαδή Παππά λεγότανε, αλλά φαίνεται πως εκεί κάτω όπου βρουν παπά τον κάνουν Πάπα!

Γεωργία Βασιλειάδου: Η ανηψιά μου κι εγώ είμαστε πάρα πολύ στενοχωρημένες γι' αυτό που συνέβη, κύριε. Είμαστε very very... πώς το λέτε εδώ στην Ελλάδα; Χολοσκασμένες!