Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

"Έχω τρελαθεί! Δεν έχω κλείσει τίποτα."

Γνωστός σεναριογράφος, ιδιαίτερα αγαπητός από το ευρύ τηλεοπτικό κοινό, έρχεται αντιμέτωπος με την...ανεργία. Αν και τον τελευταίο καιρό οι φήμες τον ήθελαν να .....προβάλει το «Αμάρτημα της μητρός μου», τελικά ο  Αλέξανδρος Ρήγας δεν βρήκε τηλεοπτική στέγη στο Μαρούσι.
Ο ίδιος μιλώντας στο TV Ζάπινγκ διέψευσετις φήμες  λέγοντας: «Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές εκκρεμότητες για την πραγμάτωση της σειράς. Δεν έχει κλειστεί η διανομή – γίνονται κουβέντες μονάχα – δεν μπαίνω για γύρισμα και δε θα βγει φέτος η δουλειά. Με το Γιάννη Λάτσιο που μίλησα τελευταία φορά μου είπε πως το μπάτζετ είναι απαγορευτικό, για φέτος τουλάχιστον, και ότι θα το δούμε για του χρόνου. Χτυπάνε συνέχεια τα τηλέφωνα μου και με ρωτάνε πότε θα βγει η σειρά που ξεκίνησα ήδη να γυρίζω... Έχω τρελαθεί! Δεν έχω κλείσει τίποτα – δεν έχει λυθεί το οικονομικό, δεν μπαίνω για γύρισμα, δεν υπάρχει διανομή».