Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Γ.Θεοφάνους: έπαιρνα ηρεμιστικά

Σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κύπρου μίλησε ο Γιώργος Θεοφάνους και αποκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε καταφύγει... στα ηρεμιστικά, ότι επισκέπτεται ψυχολόγο και παλιότερα είχε δοκιμάσει διαλογισμό και γιόγκα.

«Κλαίω πολύ συχνά» παραδέχθηκε ο 43χρονος μουσικοσυνθέτης και πρόσθεσε μετά από σχετική ερώτηση: «Σαφέστατα πάω σε ψυχολόγο. Έχω βρει κάποιον άνθρωπο ο οποίος πιστεύω ότι έχει ένα χάρισμα να μου βγάζει κάποια πράγματα και βρισκόμαστε μία ώρα την εβδομάδα».

Παράλληλα, παραδέχθηκε πως στο παρελθόν είχε δοκιμάσει και διαλογισμό και γιόγκα, προκειμένου να αποφορτίζεται αλλά όπως δήλωσε δεν του ταίριαζαν «και μπορώ να πω ότι το μόνο που μου ταιριάζει είναι ότι χαρίζω τρεις μέρες στον εαυτό μου και πάω στο Άγιον Όρος και κλείνω και τα κινητά». «Ο πατέρας μου ζει σε ένα βουνό μεταξύ Λεμεσού και Λευκωσίας και δεν έχει πάρει χάπια ηρεμιστικά, όπως εγώ στο παρελθόν και είναι μια χαρά», τόνισε.