Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Ορθούλα Παπαδάκου: Μιλάει για το σοβαρό πρόβλημα της υγείας της

Για τους τρεις πιο δύσκολους μήνες της ζωής της μίλησε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης», η Ορθούλα Παπαδάκου η οποία πέρασε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Πέρασα τρεις μήνες... πολύ δύσκολους, τους πιο δύσκολους στη ζωή μου, αλλά τώρα έχω τη δύναμη που χρειάζεται κι έχω αποκτήσει την αυτοπεποίθησή μου πάλι», είπε κι αποκάλυψε πώς ανακάλυψε ότι έχει πρόβλημα υγείας: «Ήμουν εδώ στο σπίτι με την οικογένειά μου και μούδιασε το χέρι μου κι άρχισε να τρέμει κι από την κρίση που έβλεπα ότι είχα, έπαθα και κρίση πανικού. Πήγα στο νοσοκομείο κι έκανα τεστ κοπώσεως, έτρεχα εκεί 16 λεπτά και ήμουν μια χαρά και μου είπαν ότι απλά έπαθα κρίση πανικού. Μετά από κανένα μήνα, έτρωγα με την μητέρα μου και τον πατέρα μου κι έτρεμε πάλι το χέρι μου, με ρωτάει η μητέρα μου “τι έχεις παιδί μου;”, της είπα “τίποτα”, κι επειδή μου είχαν πει για τις κρίσεις πανικού, νόμιζα ότι είχα πάθει το ίδιο και πήγα στο δωμάτίο μου, ξάπλωσα με τα πόδια πάνω και προσπαθούσα μόνη μου με αναπνοές να το αντιμετωπίσω, αλλά τελικά μούδιαζε και το πρόσωπό μου. Ξαναπάω στο νοσοκομείο και μου λένε ότι έπαθα τέσσερα μικρά εγκεφαλικά, εμέινα μέσα 8-9 μέρες, ξαναβγήκα κι έπαθα κι άλλη κρίση και ξαναπμήκα».